17. PCT - נחיתה, סגירות אחרונות ורשימת ציוד

יום חמישי, 13 באפריל 2017

את המסע לכיוון ארה"ב התחלתי מויאטנם. משם טסתי 4 לדרום קוריאה, המתנתי 8 שעות ועליתי לטיסה נוספת של 4 שעות לסין. שם הייתי צריך להמתין 17 שעות עד לטיסה הבאה וכבר הכנתי את עצמי למצב שאצטרך למצוא ספסל נידח ולהעביר עליו את הלילה.
בבדיקת הדרכונים התברר לי שמגיע לי מלון בחינם! נתנו לי רשימה של 9 מלונות ואמרו לי תבחר.
כמובן שבחרתי את היוקרתי והקרוב ביותר, הגעתי למלון, ישנתי טוב ולמחרת אחרי ארוחת בוקר אספו אותי בחזרה לשדה התעופה.
עליתי לטיסה האחרונה והארוכה ביותר ללוס אנג׳לס, 13 שעות.
בשדה התעופה חיכה לי בחור בשם ג׳ון שגם כן עושה את השביל והציע לי להשאר אצלו כמה ימים שאצטרך.
נשארתי אצלו 2 לילות באיזור לוס אנג׳לס ולאחר יומיים התחלנו בנסיעה דרומה לכיוון סן דייגו. ג׳ון הוריד אותי בסן דייגו והוא המשיך עד לגבול עם מקסיקו מכיוון שמתחיל את השביל היום.
הגעתי למלאכי שביל מדהימים שנמצאים בסן דייגו. בכל לילה הם מארחים בערך 30 אנשים שמתחילים את השביל, עוזרים בכל דבר שצריך, מבשלים 3 ארוחות ביום ומסיעים כל בוקר את מי שמתחיל את השביל עד לתחילת המסלול בגבול עם מקסיקו.
נסעתי לאחת החנויות בשם REI ועשיתי השלמות אחרונות של ציוד שאני צריך. משם המשכתי למלאכי השביל בסן דייגו שמארחים אותי ל3 לילות.
התחלתי בסידורים אחרונים שנשארו לי בקניית ציוד.
לאחר מכן חגגנו את ערב החג אצל ההורים של המארחים בלוס אנג׳לס וחזרנו לאחר מכן לסן דייגו.
למחרת ארגנתי את האוכל שלי לימים הראשונים על השביל ובנוסף שלחתי חבילה של אוכל לעיירה קטנה בהמשך שבעייתי יותר למצוא בה את האוכל שאני רוצה.

אז מה לוקחים ואיך אורזים תיק לשביל של 5 חודשים?
בגדול זה דיי פשוט. הציוד שלי מתבסס על שתי שאלות עיקריות, הראשונה היא האם אני רוצה את זה? או האם אני חייב את זה? אם התשובה היא חייב, זה ייכנס לתיק. אם לא, זה ישאר בחוץ.
השאלה השנייה היא מה המשקל של הציוד אל מול התמורה שאני מקבל ממנו?
השאיפה שלי היא ללכת כמה שיותר קל. ברגע שהתיק יהיה קל אני אצליח ללכת מרחק גדול יותר כל יום ואהיה הרבה יותר נינוח. אם אצליח ללכת מרחק גדול יותר זה אומר שאגיע לעיירה הבאה בפחות זמן וזה אומר שאצטרך לסחוב פחות מים ואוכל.
חלק מהציוד אני אצטרך להחליף תוך כדי בגלל האקלים והתנאי שטח השונים וחלק אני כנראה אבין שאני לא באמת צריך או שלא מתאים לצרכים שלי. אבל אלה דברים שאפשר תמיד להחליט באותו רגע ואם חסר משהו להזמין באינטרנט ולשלוח לעצמי ליעד הבא.

אז אמרנו שהשאיפה היא ללכת כמה שיותר קל, כמה קל? בגדול יש דבר שנקרא משקל בסיס, זה בעצם המשקל הכולל בתיק על הגב לא כולל דברים שהם משתנים (מים, אוכל..)

אז הנה רשימת הציוד שלי:

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה