25. PCT Mile 669-750

יום שלישי, 13 ביוני 2017

יום 50: 14 מייל/22 ק"מ
סך הכל: 683 מייל/1099 ק"מ

התעוררנו לבוקר קר! קיפלנו את הדברים מהר והתחלנו ללכת מהר ישר לתוך עלייה בשביל להתחמם.
היום היה מעונן וגרם להליכה להיות נוחה בלי שמש ישירה וחמה!
עצרנו לארוחת צהריים במיקום נחמד ואחרי האוכל נרדמנו לצלילי מוסיקה מרגיעה.
זמן קצר אחרי שהמשכנו ללכת הגענו לכביש עפר שבו היה מלאך שביל שחילק לנו שתייה קרה, ירקות, עוגיות ועוד מאכלים שלא יכולנו לאכול בגלל שהיינו מלאים מארוחת הצהריים שאכלנו זמן קצר לפני.
פגשנו שם גם את טים חבר של ג׳ניפר שחיכה לה, למת׳יו ולקנדים עם אוכל ושתייה גם כן.
המשכנו ללכת והשמיים הפכו יותר ויותר כהים עד שלבסוף התחיל לרדת גשם.
הגשם לא היה חזק מדי אבל לרון לא היה ציוד לגשם ולכן נשארנו מתחת לעץ עד שהגשם ייפסק.
אחרי קצת יותר מחצי שעה הגשם הפסיק והמשכנו ללכת.
עצרנו במקור מים נחמד והצטיידנו במים להמשך.
איך שיצאנו ממקור המים בחזרה לשביל שמנו לב לקמפסייט מרווח ונוח מאוד והחלטנו להשאר שם ללילה.
המיקום היה מצויין והיה לנו כמה מים שרצינו. הכנו ארוחת ערב, לאחר מכן ארוחת ערב ולבסוף עוד ארוחת ערב ושוקו לקינוח.
אכלנו מצויין והלכנו לישון.

יום 51: 19 מייל/30 ק"מ
סך הכל: 702 מייל/1130 ק"מ

התעוררנו לעוד בוקר קר במיוחד עם אפילו קצת קרח על האוהל. חיכינו שהשמש תעלה שנוכל לייבש את הדברים ולהמשיך הלאה.
התחלנו ללכת בשעה 8 ישר לתוך עלייה ממושכת עד לגובה של 8000 רגל.
יכולנו לזהות בבירור את הרי הסיירה המושלגים שמחכים ממש מעבר לפינה.
משם התחלנו בירידה ארוכה וממושכת. הגענו לעמק שממנו הלכנו לכיוון Kennedy meadows.
הגענו לנהר רחב עם זרימה חזקה שמגיעה ישר מהשלג שנמס מהרי הסיירה.
ההליכה הייתה מדהימה והיה ניתן להבחין בהבדלים של הנוף מהמדבר לחלק ההררי.
2 מייל לפני Kennedy meadows הגענו למייל מספר 700!
לאחר מכן הגענו לכביש שבו ראינו את טים חבר של ג׳ניפר. טים נתן לנו טרמפ עד לחנות של Kennedy meadows שם ראינו את ג׳ון, פול ואורנג׳ אחרי שלא התראינו כמעט שבועיים. היה נחמד לפגוש אותם וכמובן להגיע לKennedy meadows שמסמן חתיכת אבן דרך למטיילים. סוף המדבר ותחילת הסיירה!
נחנו בחנות ואכלנו המבורגר עם בירה אחרי המקטע האחרון שעברנו.

יום 52: 0 מייל/0 ק"מ
סך הכל: 702 מייל/1130 ק"מ

בבוקר קבעתי עם מלאך שביל שייקח את רון למקום קרוב עם תחבורה ציבורית ואכן הוא הופיע קצת לפני השעה 8. הפרידה הייתה לא קלה, במיוחד מהסיבה שזה עבר כל כך מהר ושנהנינו כל כך מהימים ביחד.
אחרי שרון עזב הלכתי לאכול ארוחת בוקר עם ג׳ניפר, טים, מת׳יו, קונור וקייטי.
אחרי ארוחת הבוקר אספנו את החבילות שחיכו לנו והתחלנו לארגן את הציוד לקראת הסיירה.
החלפתי ובעיקר הוספתי הרבה ציוד לקראת המקטע הבא. באיזשהו מקום הרגיש לי שאני מתחיל שביל חדש, צריך לשכוח מכל מה שהכרתי עד עכשיו ולהתכונן מחדש.

דברים שהורדתי:
כפכפים - לא נחוץ במקטע הבא בגלל השלג והקור

דברים שהוספתי:
מיכל דובים - בגלל הדובים שנמצאים בהרי הסיירה חובה לסחוב מיכל דובים ולאחסן בתוכו את כל האוכל.
ליינר- ליינר מוסיף עוד כמה מעלות לשינה טובה יותר בהרים.
נעליים - החלפתי את הנעלי ריצת שטח שלי לנעליים חצי גבוהות שעמידות יותר לקור ולתנאי מים. הסיבה הנוספת שהחלפתי היא התאמה לקרמפונים שמתלבשים טוב יותר על נעליים גבוהות.
קרמפונים - נועדו להליכה על שלג לאורך זמן על מנת לא להחליק ולהליכה יציבה.
גרזן קרח - גרזן קרח הוא בעיקר אמצעי בטיחות להליכה על שלג באיזורים פחות מישוריים.
מזרון - הוספתי מזרון פלציף יחסית קל לישיבה על השלג ולשכבה נוספת של בידוד לשינה טובה יותר.
מיקרו פליז - שכבה נוספת של חום להליכה בגובה/שינה.
חותלות - להליכה בשלג עמוק על מנת למנוע חיכוך ישיר עם השלג וכניסה של מים לנעליים.
מכנסיים ארוכים - להליכה בימים קרים והגנה נוספת מהשלג.
כל אלה הוסיפו משקל רב לתיק שהייתי רגיל ששוקל יחסית מעט! אבל זה ציוד שכרגע אני מרגיש בטוח להכנס איתו להרי הסיירה ולהשאר חם, נוח והכי חשוב בטוח.

אחרי התארגנות נסענו כולם לLone pine כמעט שעה נסיעה על מנת לעשות כביסה ובעיקר בשביל לאכול משהו.
הייתה ארוחה מצויינת של כריך בשר וקינחנו עם גלידה ופאי במקדונלדס.
בערב חזרנו לKennedy meadows והלכנו לישון.

יום 53: 14 מייל/22 ק"מ
סך הכל: 716 מייל/1152 ק"מ

בבוקר נפרדנו מטים, חבר של ג׳ניפר והתחלנו את דרכינו אל הרי הסיירה!
ההתחלה הייתה שונה מכל מה שראיתי עד עכשיו. הנופים היו הרריים יותר, הנחלים היו רחבים ועוצמתיים יותר, הצמחייה, האדמה, בעלי החיים.
הרבה אנשים החליטו לדלג על המקטע של הסיירה לכיוון צפון קליפורניה בגלל כמות השלג למרות שכרגע אין תשובה נכונה לגבי מה הכי נכון לעשות השנה..
בנוסף לכל זה מה שהקשה עלי במיוחד זה ההסתגלות לגובה והמשקל הרב על הגב!
אחרי עלייה ממושכת הגענו לעמק והתחלנו לראות את ההרים שמחכים לנו יותר ויותר מקרוב.
התקרבנו לקמפסייט הבא וזיהינו חוף נחמד שיכולנו לשחות בנהר!
הקמנו את האוהלים והלכנו לטבילה קטנה בנהר. היום היה מדהים והתחושה הייתה סך הכל טובה עם נופים מתגמלים בהחלט!

יום 54: 14 מייל/22 ק"מ
סך הכל: 730 מייל/1174 ק"מ

הבוקר היה קר. מאוד קר. אבל צריך להתרגל לקור בגלל שאנחנו פשוט הולכים לחיות באיזור ה3000-4000 מטר בשבועות הקרובים.
התחלנו בעלייה שלאורכה חצינו כמה נחלים קטנים יחסית.
יכולתי להרגיש את החוסר בחמצן ואת כמות השלג שגדלה ככל שהמשכנו ועלינו בגובה.
בפסגה עצרנו לארוחת צהריים והמזג אוויר היה מצויין (10500 רגל/3200 מטר)
מהפסגה התחלנו לרדת בגובה עד שהגענו לקמפסייט יפה לצד נחל זורם.

יום 55: 15 מייל/24 ק"מ
סך הכל: 745 מייל/1199 ק"מ

בבוקר התחלנו לעלות עלייה ארוכה, באמצע הדרך יכולנו לראות את רכס ההרים שאליו אנחנו מתקרבים לאט לאט..
הגענו למעלה ונשארנו לנוח זמן ממושך ולהנות מהנוף בחלק המזרחי של הרכס.
המשכנו ללכת מספר מיילים נוספים עד שהגענו לפיצול שבו ירדנו מהשביל על מנת להגיע לעיירה ולהצטייד באוכל להמשך.
הלכנו מייל וחצי בעיקר בירידה עד שהגענו לחנייה.
בחנייה כבר חיכה מלאך שביל שאוסף מטיילים לעיירה Lone pine. למזלנו הצלחנו להדחס 6 מטיילים ברכב אחד!
הגענו לעיירה, מצאנו חדר זוגי שמבחינתנו זה חדר ל6 מטיילים ומיד לאחר מכן הלכנו כמובן… לאכול!
הגענו למקדונלדס ושמחתי לאכול 50 מקנאגטס ו2 מקדבל עם מילקשייק מנגו אננס!
לאחר מכן חזרנו למוטל, שתינו כמה בירות והלכנו לישון.

יום 56: 5 מייל/8 ק"מ
סך הכל: 750 מייל/1207 ק"מ

אחרי לילה צפוף אבל לא רועש מדי התעוררנו והלכנו לאכול ארוחת בוקר.
אכלתי בוריטו גדול שבקושי הצלחתי לסיים ומשם המשכנו לקניות לקראת השבוע הקרוב.
הצטיידתי באוכל ל6 ימים שממש בקושי הצלחתי להכניס למיכל דובים!
ארזנו את הציוד שלנו, הלכנו לאכול צהריים ומיד לאחר מכן תפסנו טרמפ קל יחסית בחזרה לשביל.
התחלנו עלייה לcottonwood pass, תחילת הדרך הייתה בסדר אך ככל שהתקרבנו לפאס נהיה יותר ויותר שלג ויותר קשה ללכת.
הנוף מלמעלה היה מתגמל והמשכנו משם פחות ממייל לChicken spring lake. בקושי הצלחנו למצוא מקום בלי שלג להקים בו אוהלים אך לבסוף הסתדרנו. האגם היה קפוא כמובן אך מדהים ביופיו! השקיעה הייתה מרשימה וסך הכל התחושה הייתה טובה מאוד עם כל השלג המדהים שמסביב!