13. תאילנד - דרום

יום ראשון, 22 בינואר 2017

נחתתי בבנגקוק אחרי טיסה יחסית ארוכה והתחלתי את דרכי לכיוון ההוסטל בעיר. באוטובוס התחלתי לדבר עם זוג נחמד מפולין ונפרדו דרכינו לכיוונים שונים. אחרי שהגעתי להוסטל יצאתי להסתובב קצת בעיר והתיישבתי לאכול צהריים באחד הדוכנים ברחוב. סיימתי לאכול ונשארתי לשבת עוד קצת ופתאום ראיתי מולי את הזוג שראיתי באוטובוס. הופתענו לראות אחד את השני שוב כי כל אחד הלך לכיוון אחר, התיישבנו לאכול ביחד ואחרי זה המשכנו להסתובב בעיר עד שעות הערב המאוחרות.
למחרת בצהריים חבר טוב שלא ראיתי שנתיים הגיע מהארץ והצטרף אלי לשבועיים וחצי. הפגישה הייתה מרגשת מאוד והלכנו לאכול צהריים עם הזוג שהכרתי יום קודם.
למרות שמזג האוויר היה לא טוב בכלל בדרום, החלטנו לנסות את מזלנו ולמרחת בצהריים לקחנו טיסה דרומה לאי Ko samui.
הגענו והופתענו יחסית לטובה ממזג האוויר. חיפשנו מקום לישון ולאחר מכן יצאנו להסתובב בעיר ובבוקר בים.
אחרי כמה ימים המשכנו במעבורת לאי הבא, Ko phangan. המזג אוויר היה הפכפך.
נסענו למפלים באיזור עם בריכות שחייה נחמדות.
נסענו לחוף בשם bottle beach, הדרך לשם הייתה מאתגרת בגלל כל הגשם אבל בסופו של דבר הגענו גם לשם.
למחרת בערב הלכנו למסיבת הפול מון שקורת כל חודש, הייתה אווירה טובה והרבה סוגי מוסיקה לאורך כל החוף.
אחרי יום התאוששות המשכנו לאי הבא, Ko tao. הים היה סוער והדרך לשם לא הייתה נחמדה בכלל..
בסופו של דבר הגענו אבל גם מזג האוויר לא היה בדיוק לטובתנו והגשם לא הפסיק לרדת במשך יומיים.
תכננתי לצלול באיזור אבל לצערי ביטלתי בגלל מזג האוויר.
בערב קצת נרגע הגשם ויצאנו לאיזור החוף, היו מופעי אש ואחלה של אנשים.
אחרי כמה ימים התחלנו את דרכנו לצד השני לכיוון Ko phi phi. הדרך הייתה יחסית ארוכה אבל לא נוראית.
הסתובבנו באיזור החוף ובמרכז, האי מפוצץ בתיירים ולמצוא פינה שקטה זאת לפעמים משימה לא פשוטה בכלל. בערב עלינו למקום נחמד לראות בו את השקיעה.
למחרת חיפשנו חוף קטן ושקט לבלות בו את היום.
המזג אוויר השתפר והלכתי בבוקר לשתי צלילות באיזור.
לקחנו סיור בסירה באיזור האיים. מזג האוויר היה לא משהו בכלל וגשום בחלק מהזמן, אבל בכל זאת הצלחנו להנות מהאיים והנופים שבדרך.
אחרי כמה ימים באי המשכנו בסירה לפוקט, העברנו שם יומיים ומשם טיסה לבנגקוק.
בבנגקוק דרכינו נפרדו עד לפעם הבאה, בלי יותר מדי תוכניות אני ממשיך למדינה הבאה שסקרנה אותי - מיאנמר!