20. PCT Mile 210-279

יום רביעי, 3 במאי 2017

יום 15: 0 מייל/0 ק"מ
סך הכל: 210 מייל/338 ק"מ

התעוררנו בבוקר אחרי שינה טובה, אכלנו ארוחת בוקר ונסענו לעשות קניות של אוכל ל5 ימים הבאים על השביל. לאחר מכן נסענו גם לחנות ציוד טיולים של Rei לסידורים קטנים שכל אחד היה צריך.
בצהריים אכלנו במסעדה איטלקית טובה וחזרנו הביתה למנוחה ולג׳קוזי של אחר הצהריים.
בערב נהננו מעל האש מצויין עם אורז ושעועית בצד.

יום 16: 0 מייל/0 ק"מ
סך הכל: 210 מייל/338 ק"מ

עוד יום מנוחה בבית של ג׳ון. אכלנו ארוחת בוקר ולאחר מכן נסענו לסניף דואר לשלוח כמה חבילות עם ציוד או אוכל קדימה. בצהריים קנינו פיצות ובירות ואכלנו אצל ג׳ון.
העברנו את המשך היום במנוחה בבית ובערב הזמנו אוכל תאילנדי לארוחת הערב. הארוחה הייתה מצויינת ובסופה גם חגגנו יום הולדת משולבת. ה8, ה9, ה10 וה14 במאי!
מימין לשמאל: ג׳ניפר, אני, קייטי וסנדי (הבת של ג׳ון)

יום 17: 19 מייל/30 ק"מ
סך הכל: 226 מייל/363 ק"מ

התעוררנו מוקדם באיזור 6 בבוקר, התארגנו מהר והתחלנו בנסיעה חזרה לשביל. הגענו באיזור השעה 8 למייל 207, כמה מיילים אחורה מאיפה שהגעתי והתחלנו ללכת, ג׳ון, ג׳ניפר, פול, קונור וקייטי. אחרי שעה בערך נתקלתי בריאן במקרה והמשכנו ללכת כולם ביחד.
השביל התחיל להכנס לתוך חווה של טורבינות רוח ותוך כדי היה אפשר להבחין בהר שהגענו ממנו
כעבור שעה בערך ראינו שלט שמכווין קצת מחוץ לשביל וקיבלנו שם ארוחת צהריים מפנקת של המבורגרים, נקניקיה בלחמניה ופסטה עם גבינה.
למרות שאכלתי בימים האחרונים אוכל מצויין, האוכל על השביל פשוט טעים יותר ובמיוחד אם הוא מגיע בהפתעה ממלאכי שביל!
המשכנו משם לעלייה מפותלת וארוכה שהייתה לא פשוטה בכלל אחרי הארוחה שאכלתי מעט זמן לפני. השילוב של הכבדות מהארוחה וה3 ימים שלא עשיתי כלום לא הקלו על העלייה בכלל…
אחרי העלייה הגיעה גם הירידה שבסופה נחל. התיישבתי בנחל להפסקת צהריים וחיכיתי לשאר. חיכיתי יותר משעה וחצי ואף אחד לא הופיע אז החלטתי להמשיך ללכת.
חיכתה לי עוד עלייה ארוכה ומפותלת ובסופה הגעתי לקמפסייט להלילה ליד נחל קטן.
בקמפסייט היו ג׳ון, בחור מבוגר מאוסטרליה וסיימון משבדיה, כמה שנים מעלי בגיל.
דיברנו ואכלנו תוך כדי ארוחת ערב, כשהתחיל להחשיך באיזור השעה 7 בערב הופיעו פתאום ג׳ניפר ופול וכמה זמן לאחר מכן גם קונור, קייטי וג׳ון.
נשארנו אחרי זה לשבת כולם עד מאוחר יחסית, השמיים גם היו מאוד יפים באותו הלילה ואפשר היה לראות המון כוכבים.
יום 18: 14 מייל/22 ק"מ
סך הכל: 240 מייל/386 ק"מ

היום התחיל בהליכה יחסית מוצלת ולאורך נחל עם זרימה טובה ככה שלא הייתי צריך לסחוב הרבה מים במהלך היום!
אחרי זה היום המשיך בהליכה בעמק ובצהריים מצאנו פינת צל נחמדה לצד מקור מים ונחנו שם במשך שעה ומשהו.
חיכתה לנו עלייה לא קלה במשך שעה וחצי ובסופו של דבר הגענו לקמפסייט.
היו הרבה אנשים נחמדים בקמפסייט אבל ג׳ון לצערנו עצר כמה מיילים לפני כי התקשה קצת.
הערב היה קר במיוחד ורוב האנשים הלכו לישון מיד לאחר שהשמש החלה להעלם.

יום 19: 16 מייל/25 ק"מ
סך הכל: 256 מייל/412 ק"מ

אחרי שהצטיידנו במים התחלנו בהליכה פול, ג׳ניפר, קונור, קייטי ואני. בדרך עצרנו לאכול משהו קטן בבקתה קטנה שהייתה בדרך. המשכנו משם והתחלנו להחשף להרים מושלגים.
בצהריים עצרנו ליד מקור מים והמשכנו הלאה.
בדרך השביל עבר דרך גן חיות שלהבנתי החיות שומשו לצילום סרטים ונשארו שם לצערי..
ראיתי נמרים ודובי גריזלי פעם ראשונה בחיי.
בהמשך הבחנתי בפח גדול שרשום עליו magic. אין כמו trail magic על השביל! אבל כמה מאכזב לפתוח את הפח ולראות שכל מה שהיה בפנים נגמר…
הגענו לקמפסייט יחסית גדול ונוח עם ספסלים.
אכלנו ארוחת ערב ואחר כך ישבנו כולם עם קפה ושוקו.
היום זה יום הזיכרון והחלטתי לשתף את החבר'ה שאני מטייל איתם על מה זה יום הזיכרון, ובכמה סיפורים. הם שמחו לשמוע וללמוד משהו חדש ושמחתי גם לשתף אותם ולהרגיש קצת חיבור ליום.

יום 20: 10 מייל/16 ק"מ
סך הכל: 266 מייל/428 ק"מ

הבוקר היה קר אבל רצינו להתחיל מוקדם בשביל להגיע לעיירה הבאה מוקדם.
כשהתעוררתי באיזור השעה 7, אף אחד מהקבוצה לא היה בקמפסייט. קיפלתי את הציוד והתחלתי ללכת ב8.
הלכתי מהר בשביל להתחמם ואחרי 10 מייל, 3 שעות הגעתי לכביש שממנו נוסעים לעיירה Big bear.
תפסנו טרמפ עם בחור נחמד שהסביר והראה לנו קצת את המקום. החלטנו לקחת בקתה ללילה 8 אנשים ביחד. הבקתה הייתה גדולה ומפנקת ממש כמו בית.
היינו רעבים, מאוד! לפני שהתקלחנו אפילו הלכנו למסעדה מקסיקנית ואכלנו צהריים. אכלתי בוריטו נהדר!
חזרנו לבקתה ומשם המשכנו לקניות של אוכל לארוחת ערב ואוכל ל6 ימים הבאים על השביל.
חזרנו לבקתה והכנו לזנייה, סלט ובירות! ובנוסף חגגנו את יום העצמאות לישראל.
יום 21: 13 מייל/21 ק"מ
סך הכל: 279 מייל/449 ק"מ

עזבנו את המקום יחסית מוקדם ונסענו לפגוש את ג׳ון ולאכול ארוחת בוקר כולם ביחד. אכלתי פנקייקים טעימים ומשם תפסנו טרמפ בחזרה לשביל באיזור השעה 11.
רוב היום היה הליכה בתוך חורשה בין עצים גבוהים עד שפתאום נחשפתי להרים המושלגים משמאלי! אני אוהב את הרגעים האלה שהשביל מפתיע אותך פתאום בנוף שלא ציפית לו!
הגענו מוקדם לקמפסייט וישבנו לאכול ביחד לצד השקיעה.