21. PCT Mile 279-369

יום חמישי, 11 במאי 2017

יום 22: 20 מייל/32 ק"מ
סך הכל: 299 מייל/481 ק"מ

לפני שהתחלתי את השביל הבטחתי לעצמי שלפחות בשבועיים שלושה הראשונים אשמור על קצב נמוך ולא אשתגע במירוץ להשיג כמה שיותר מיילים ביום.
מאוד קל להשאב לזה בעיקר בגלל הסביבה שאני נמצא בה עם שאר המטיילים וגם בגלל שבסופו של דבר זה הדבר העיקרי שיש לעשות כל יום.. ללכת.
ניסיתי לשמור על ממוצע של 15 מייל ביום ולא יותר ומסתבר שזאת הייתה החלטה נכונה.
בשבועות האחרונים שמעתי וראיתי כל כך הרבה אנשים שפרשו מהשביל והרוב המוחלט היה מפציעות כתוצאה של אי הקשבה לגוף או עומס יתר.

בכל מקרה, אחרי שלושה שבועות החלטתי להתחיל להעלות הילוך ולנסות ללכת יותר בכיוון של ה20 מייל ביום.

אז אחרי התארגנות זריזה התחלתי בהליכה. רוב היום עבר לצד נחל יחסית רחב לעומת מה שהיה עד עכשיו ולקראת הצהריים פגשתי את השאר במקום נחמד ומוצל, אכלנו וטבלנו את הרגליים בנחל.
המשכתי ללכת אחרי ארוחת צהריים עד שהגעתי לגשר שמתחתיו זרם נחל.
החלטנו להעביר שם את הלילה בחוף פרטי משלנו עם מים זורמים!
לקראת הערב הגיע בחור שגר לא רחוק מאיפה שהיינו והביא לנו קצת אוכל. בין היתר קיבלנו מרק עוף מצויין והכנתי ארוחת ערב בין הטובות שהיו לי על השביל!
נודלס עם פירה, חתיכות בייקון ומרק עוף!
בדרך כלל אני מכין את ארוחות הערב בתוך שקית ככה שלא אצטרך לשטוף כלים.

יום 23: 9 מייל/14 ק"מ
סך הכל: 308 מייל/495 ק"מ

קמנו לאט לאט ונהננו עוד קצת מהמקום המצויין שהעברנו בו את הלילה. לא הרגשנו יותר מדי לחץ להמשיך ללכת בגלל שתכננו להגיע היום למעיינות החמים במרחק 9 מייל בלבד.
אחרי פחות משעה עברתי את הסימון של מייל מספר 300!
בצהריים עצרנו במקום נחמד שגם יכלנו לשחות בו!
נשארנו שם בערך שעתיים ומת׳יו הופיע שם גם כן אחרי שאיבדנו אותו בעיירה האחרונה.
המשכנו ללכת עוד כשעה והגענו למעיינות החמים!
לא ידעתי למה לצפות אבל המקום היה באמת יפה ועם כמה בריכות בטמפרטורות שונות.
היו הרבה אנשים יחסית אבל רובם באו רק ליום ובערב נשארנו רק החבר'ה שעושים את השביל.

יום 24: 20 מייל/32 ק"מ
סך הכל: 328 מייל/528 ק"מ

התעוררתי לזריחה מדהימה כשהמעיינות החמים ריקים לגמרי!
התחלתי בהליכה ב7 וחצי אחרי שרוב החבר'ה כבר עזבו.
אחר הצהריים התחלתי בעלייה שבסופה נחשפתי לאגם גדול ומרשים בשם Silverwood lake.
המשכתי בהליכה עוד כמה מיילים מסביב לאגם ונחשפתי לחלק השני של האגם שהיה מרשים אפילו עוד יותר מהחלק הראשון.
התחלתי בירידה למטה והגעתי לקמפסייט ב3 בצהריים. הייתי אמור לפגוש את פול ומת׳יו שהתחילו ללכת לפני אבל הם לא היו שם.
בינתיים חיכיתי במקום לשאר החבר'ה ופתאום הגיעה בחורה נחמדה עם המון אוכל! טרייל מג׳יק!
התחילו להגיע עוד ועוד מטיילים וגם פול ומת׳יו הגיעו מקמפסייט אחר שחשבו ששם קבענו.
המלאכית שביל הכינה טורטיות עם ירקות ובשר והביאה גם ציידנית עם שתייה קלה ובירות. אין ספק שהטעם של האוכל והבירה היה הרבה יותר טוב מהרגיל!
אחרי האוכל כמובן שנשארנו רעבים והזמנו פיצה ממקום קרוב שעושה משלוחים לאיזור.
אחרי כל האוכל הרגשנו ממש טוב, הקמנו אוהלים והלכנו לישון.

יום 25: 14 מייל/22 ק"מ
סך הכל: 342 מייל/550 ק"מ

הבוקר התעוררתי מוקדם! לפחות הכי מוקדם שיצא לי עד היום.. ב6 וחצי כבר התחלתי ללכת. הבוקר התחיל מעונן והתחזית מזג אוויר הראתה שסופה עומדת להגיע בימים הקרובים.
קבענו כולם להפגש במקדונלדס שנמצא 14 מייל מאיפה שישנו.
תוך כדי הליכה אכלתי לארוחת בוקר 2 פיצות שנשארו מהיום שלפני.
הלכתי מהר מ2 סיבות עיקריות, הראשונה להמנע מהגשם שעומד להגיע והשנייה בגלל שרציתי להגיע מהר למקדונלדס ולאכול כמה שיותר.
אחרי 14 מייל הגעתי למקדונלדס בקצת פחות מ4 שעות. הדרך הייתה מלאה בעננים אפורים וברוחות מטורפות!
הגעתי למקדונלדס! המון אנשים ובעיקר מטיילים היום שם.. מת׳יו הגיע 10 דקות אחרי ופול קצת אחרי והתחלנו מיד לאכול…
ארוחה ראשונה: מקדאבל וגלידת סאנדיי
ארוחה שנייה: מקצ׳יקן ונאגטס
ארוחה שלישית: פאי תות עם קרם ומילקשייק וניל
ארוחה רביעית: עוגיות
אחרי 4 שעות היינו שבעים אבל מזג האוויר רק החמיר. פול מת׳יו ואני החלטנו להעביר את הלילה בעיירה הקרובה.
לארוחת ערב אכלנו עוף מצופה. המון עוף.

יום 26: 12 מייל/19 ק"מ
סך הכל: 354 מייל/569 ק"מ

אחרי שינה טובה על מיטה הלכנו לאכול ארוחת בוקר. אכלתי שני פנקייקים, נקניקיות, חביתה ולביבה.
ניסינו לחשב את כמות הקלוריות מהיומיים האחרונים והגענו לסכום של בערך 10000 קלוריות.
באיזור הצהריים חזרנו לשביל והתחלנו ללכת. שמחנו שהשמיים נראים יותר טוב והשמש הייתה מעלינו.
אחרי שעתיים בערך התחלנו לזהות ענן שחור ענקי שמתחיל להתקרב אלינו מכיוון דרום.
התחלנו להרגיש טפטוף קל ושמנו עלינו מעילים. תוך כדי התחיל לרדת עלינו ברד חזק במיוחד ועלייה רצינית מלפנינו.
העלייה הייתה לא פשוטה בכלל והברד לא הוסיף. אחרי 45 דקות הברד הפסיק לשמחתי והמשכנו ללכת.. המזג אוויר נהיה יותר ויותר גרוע וככל שעלינו בגובה נהיה גם קר יותר. שלג התחיל לרדת עלינו והקור היה מורגש בכל הגוף.
זאת לא פעם ראשונה שאני הולך על שלג אבל זאת הייתה הפעם הראשונה שירד עלי שלג תוך כדי הליכה.
אחרי שעה השלג הפסיק ונותר לנו 2.5 מייל להגיע לקמפסייט. הרגשתי תשוש וקר אבל ניסיתי כמה שיותר להתמקד במטרה ופשוט להמשיך ללכת.
הגענו לקמפסייט ולהפתעתנו ג׳ון היה שם גם כן, שמחנו לראות אותו והוא הבחין שהיה לי קר והכין לי מרק עם נודלס.
הקמנו אוהלים ובאיזור השעה 4 בצהריים כולם כבר היו בתוך האוהלים מנסים להתחמם ולהתייבש מהשלג.
הרגשתי הרבה יותר טוב בתוך האוהל, החלפתי את הבגדים הרטובים בבגדים יבשים וחמים ונכנסתי לתוך השק שינה החם והנעים.
הכנתי עוד מרק עם נודלס בשביל להתחמם ולאחר מכן הלכתי לישון.
אין ספק שזה היה היום הכי קשה שהיה לי על השביל פיזית ונפשית אבל שמחתי שהיו סביבי את האנשים הנכונים שעזרו לי.

יום 27: 15 מייל/24 ק"מ
סך הכל: 369 מייל/594 ק"מ

הבוקר שאחרי הסערה.
שמחתי להתעורר מהשמש שהכתה את האוהל שלי, יצאתי החוצה ושמתי את הציוד הרטוב להתייבש בשמש בזמן שאני מקפל את האוהל ואורז את הציוד.
התחלתי ללכת והדרך הייתה בעלייה מוחלטת. יכולתי להרגיש את העלייה בגובה ונחשפתי להרים המושלגים שמסביב שעד לפני יומיים היו יבשים!
אחרי שעתיים של עלייה מתמשכת בגובה ההליכה על השביל נהייתה רק על שלג.
הגעתי לחלק הגבוה ביותר של ההר, הנוף שמסביב היה מרשים ביותר ומשם התחלתי בירידה לכיוון הצד השני.
בשעה 2 בצהריים הגענו לכביש המהיר פול מת׳יו ואני ומשם תפסנו טרמפ לעיירה בשם Wrightwood.
כמובן שישר ראינו המון מטיילים אחרים, חלקם מוכרים וחלקם פחות.
עשינו קניות של אוכל ל6 ימים למקטע הבא ולאחר מכן מצאנו מלאכי שביל שיארחו אותנו ללילה.
הגענו לבית והיו עוד כמה מטיילים נחמדים וישבנו לאכול ארוחת ערב כולם ביחד.

יום 28: 0 מייל/0 ק"מ
סך הכל: 369 מייל/594 ק"מ

אחרי ארוחת הבוקר מת׳יו אמר שהרגליים שלו לא בשיא ושהוא מעדיף לקחת יום מנוחה אז החלטנו כולם להשאר עוד יום ברגוע ולחזור לשביל ביום שאחרי.
נשארנו רעבים והלכנו למרכז של העיירה לאכול ארוחת בוקר אמיתית…
חזרנו לבית ובעיקר נחנו והעברנו את הזמן אחד עם השני וסגירות קטנות של אוכל וציוד.
בערב הזמנו פיצות שהיו מצוינות והלכנו לישון.