24. PCT Mile 577-669

יום שבת, 3 ביוני 2017

יום 43: 16 מייל/25 ק"מ
סך הכל: 593 מייל/954 ק"מ

ישנו בלילה עד שהשמש החמה הכתה בנו מוקדם בבוקר. התחלנו בהליכה עד למקור מים הבא שהיה במרחק של 7 מייל מהמקום שישנו בו לילה לפני.
היום היה גם חם מהרגיל והחלטנו כמו רוב המטיילים לנוח במקור המים עד שיתקרר קצת.

במהלך היום בעיקר נחנו ואכלנו הרבה. המשכנו בהליכה ברגע שהתחיל להתקרר. הלכנו 3 שעות עד לקאמפסייט הבא ובדרך עברנו את השבשבות רוח האחרונות למקטע! (בתקווה)

יום 44: 19 מייל/30 ק"מ
סך הכל: 612 מייל/985 ק"מ

בבוקר המשכנו עד למקור מים הבא. המקטעים בין המקורות מים היו חמים וארוכים ולכן נאלצנו לסחוב רוב הזמן בין 3 ל4 ליטר של מים.
עברנו את מייל מספר 600 קצת אחרי ארוחת הצהריים!

הופתענו שהימים הראשונים במדבר מוהאבי היו ברובם עם הרבה צמחייה ועצים.

הגענו למקור מים שאמור להיות האחרון ליותר מ30 מייל הקרובים. במקור המים פגשנו אנשים שהלכו בכיוון ההפוך ודיווחו לנו שמלאכי שביל מתחזקים מאגר מים באמצע המקטע.
שמחנו לשמוע על הבשורה ולא היינו צריכים לסחוב כמות מטורפת של מים למקטע הבא.
המשכנו 5 מייל נוספים עד שהגענו לקאמפסייט עם נוף נחמד שבו התחלנו לראות נוף יותר "מדברי" ממה שראינו עד עכשיו..

יום 45: 19 מייל/30 ק"מ
סך הכל: 631 מייל/1015 ק"מ

בבוקר הגענו אחרי כמה מיילים בודדים למאגר המים שמלאכי השביל מתחזקים. למען האמת כשהגענו למאגר הוא היה ממש כמעט ריק אך למזלנו זה היה בדיוק כמה שהיינו צריכים להמשך הדרך.

המשכנו בהליכה והתחלנו להכנס לנוף יותר ויותר מדברי וחשוף לשמש.

לקראת צהריים הגענו לסימון של 1000 ק"מ על השביל! אני התרגשתי מההישג אבל מת׳יו קצת פחות בגלל שזה לא מייל..

המשך הדרך הייתה יפה באותו היום אבל העליות והירידות האינטנסיביות בנוסף לקרקע החולית התישו אותנו.

הגענו למייל 631 שם חיכה לנו עוד מאגר מים נוסף שמלאכי השביל מתחזקים. החלטנו להשאר לישון שם למרות שתוך כדי הקמת האוהלים הבנו שהלילה הולך להיות מלא ברוחות.
טים ואנבל הצטרפו אלינו בערך שעה אחרי ואכלנו ביחד ארוחת ערב.

יום 46: 21 מייל/33 ק"מ
סך הכל: 652 מייל/1049 ק"מ

פתחנו את הבוקר בעלייה מעייפת אבל היתרון שהיינו רעננים בבוקר.
רוב היום היה מזג אוויר טוב ויפה.
בשלב מסויים השביל התחבר עם דרך שמיועדת לרכבי שטח ובגלל שזה היה סוף שבוע הייתה הרבה תנועה יחסית.. ורעש.
התחלנו להתקרב לסוף היום ויכולנו להתחיל לראות את ההרים המושלגים של הסיירה שאליהם נגיע ממש בקרוב!

הגענו אחר הצהריים לקאמפגראונד שנמצא ליד הכביש המהיר ושם ראינו את ג׳ניפר והקנדים. ישבנו איתם שם וחיכינו עד שטים ואנבל יגיעו גם כן.
איך שהם הגיעו מצאנו טרמפ לעיר של בערך 10 אנשים ברכב אחד. הנסיעה הייתה לא הכי נוחה אבל מצחיקה בהחלט!

ירדנו במרכז של העיירה lake isabella וכמובן שאכלנו ישר פיצה!
משם תפסנו טרמפ לקאמפגראונד נחמד בעיר שאליו כמעט כל המטיילים מגיעים.
בערב עשינו מדורה, הכנו אוכל ושתינו בירות. האווירה הייתה טובה מאוד.

יום 47: 0 מייל/0 ק"מ

יום מנוחה!
רוב היום נחנו בקאמפגראונד, התקלחנו ועשינו כביסה.
אחר הצהריים נסענו לעשות קניות למקטע הבא וקנינו גם אוכל לערב.
לאחר מכן רון חבר שלי מהבית שלא ראיתי שנה וחצי, הגיע מטקסס עד אלי בשביל להצטרף לכמה ימים על השביל.
המפגש היה מרגש בהחלט ולקח לנו זמן עד שהבנו שזה אכן אמיתי!

באותו ערב ישבנו כל החברים ביחד והיה גם על האש בקאמפגראונד לכבוד יום הזיכרון האמריקאי.

יום 48: 0 מייל/0 ק"מ
סך הכל: 652 מייל/1049 ק"מ

הבוקר תכננו לחזור לשביל ולהמשיך ללכת אבל גם אני לא הרגשתי כל כך טוב וגם מת׳יו העדיף להשאר יום נוסף אז החלטנו לקחת עוד יום מנוחה.
רוב היום רון ואני השלמנו פערים וסיפורים והכרתי לו גם את שאר המטיילים וישבנו ביחד ושיחקנו משחקים שונים.

יום 49: 17 מייל/27 ק"מ
סך הכל: 669 מייל/1076 ק"מ

בבוקר רון ואני התארגנו וסגרנו את התיקים.
אח של מת׳יו, טים נתן לנו טרמפ לשביל ומת׳יו אמר שיצטרף מאוחר יותר בגלל שצריך לאסוף חבילה מהדואר.
הקנדים וג׳ניפר אמרו שיתחילו ללכת כנראה בלילה שנתראה בKennedy meadows.
התחלנו ללכת בשעה 9 וחצי ישירות לעלייה ממושכת.

קצת אחרי הפסגה של העלייה הראשונה עצרנו לארוחת צהריים של טורטיות עם טונה/סלמון, גבינה וחטיף גבינה מלוח בפנים.
המשכנו משם בירידה לכיוון הצד השני של הרכס וכמובן איך שמגיעים לתחתית ההר מגיעה עליה להר הבא!

נהיה מאוחר ולכן אחרי שהצטיידנו במים, המשכנו עוד מייל נוסף והקמנו אוהל במיקום לא הכי מושלם אבל הכי טוב שיכלנו למצוא באיזור.