27. PCT Mile 1157-1221

יום חמישי, 29 ביוני 2017

יום 64: 0 מייל/0 ק"מ
סך הכל: 1157 מייל/1862 ק"מ

אכלנו ארוחת בוקר, המשכנו לסופר לעשות קניות והתחלנו לתפוס טרמפים צפונה!
התפצלנו בשביל הטרמפים וזמן קצר לאחר שג׳ניפר ומת׳יו עלו על טרמפ, ג׳ון ואני מצאנו אחד גם כן שקידם אותנו כמה עשרות מיילים צפונה. לאחר מכן עצרה לנו עוד אישה נחמדה שקידמה אותנו עוד קצת.
הגענו לעיירה קטנה בלי הרבה תנועה ולאחר פחות משעה קונור וקייטי הגיעו לאותו מקום גם כן.
מצאנו טרמפ לבן אדם אחד ושלחנו את ג׳ון.
נשארנו קונור קייטי ואני, המשכנו לנסות לתפוס טרמפים ללא הצלחה.. התחיל להיות מאוחר, נהיינו רעבים וכבר התחלנו לתכנן איפה נקים אוהלים ללילה ושנמשיך לתפוס טרמפים מחר בבוקר.
ממש דקה לפני שהתחלנו להתקפל מהמקום הגיע בחור נחמד שאמר שיכול לקחת אותנו עד למקום שנקרא Reno. טרמפ עד לרינו היה לנו מצויין בגלל שTruckee נמצאת בערך חצי שעה מערבה.
תוך כדי נסיעה הבנו שרינו זאת עיר גדולה, אפשר להגיד סוג של מיני וגאס ולכן הבנו שכנראה לא נישן באוהלים הלילה.
מצאנו מלון מצויין וממש זול! הבחור שלקח אותנו הוריד אותנו במלון. אכלנו ארוחת ערב מצויינת, קונור ואני אכלנו המבורגר ענקי שעשוי מ3 קציצות והמון תוספות ולאחר מכן ישנו מצויין!

יום 65: 0 מייל/0 ק"מ
סך הכל: 1157 מייל/1862 ק"מ

אני חושב שהיום זה היום שהתעוררתי בו הכי מאוחר במשך תקופה ארוכה! הסתכלתי בשעון והוא הראה את השעה 9.
כולנו שמחנו מהמנוחה הטובה והשינה העמוקה, ארזנו את הדברים והלכנו לאכול אכול כפי יכולתך של פנקייקים תמורת 4 דולר.
בדרך למסעדה, מת׳יו שלח לי הודעה ואמר שג׳ואי חבר של ג׳ון יבוא לאסוף אותנו אליו הביתה.
סיימנו לאכול ונסענו לבית של ג׳ואי, פגשנו שם את שאר החבר'ה וכמובן המשכנו לאכול…
ג׳ואי קנה המון בשר ובמהלך היום אכלתי בערך 5 נקניקיות בלחמניה ועוד 6 המבורגרים.. כמובן שלא הרגשתי בשיא אחרי כל זה אבל הטעם היה נהדר ושמחתי להכניס עוד קלוריות לגוף.
רוב היום נחנו וג׳ואי ואישתו אירחו אותנו בצורה מדהימה וכיפית!
בערב קלטנו שיום חמישי וג׳ואי סיפר לנו שכל חמישי יש יריד בעיר עם מוסיקה, דוכנים ואוכל. הלכנו ליריד והיו הרבה אנשים ומספר דוכנים מעניינים.
חזרנו הביתה, הכנו עוד קצת אוכל והלכנו לישון.

יום 66: 11 מייל/18 ק"מ
סך הכל: 1168 מייל/1880 ק"מ

אחרי שהתארגנו בבוקר ושתינו קפה עברנו במקדונלדס בדרך לשביל לאכול ארוחת בוקר.
הגענו לחנייה והצעד הראשון שעשינו על השביל היה מלא בשלג!
קיוויתי שהמצב ישתפר בהמשך למרות שזה ממש לא היה נראה ככה..

לקראת צהריים הגענו לבקתה שמכוסה בשלג עד מעל לחצי הגובה.

אכלנו שם ארוחת צהריים והמשכנו ללכת. מצב השלג לא בדיוק השתפר ולא ראינו את השביל בכלל.
התחלנו לרדת למטה בגובה וכמובן ניצלנו את ההזדמנות לעשות קצת סקי בדרך.
הגענו לגשר ושם פגשנו בחור בשם ג׳סטין מווילס.
המשכנו בהליכה ממושכת בשלג ואפילו עקבות לא ראינו בכלל מה שהקשה על הניווט מאוד וכמובן האט את הקצב משמעותית..
הגענו לחציית גשר נוסף ושם ג׳ון והקנדים החליטו להעביר את הלילה.
ג׳ניפר מת׳יו ואני החלטנו להמשיך ללכת עוד קצת עד שהגענו לקמפסייט נחמד עם תצפית טובה ושם פגשנו את ג׳סטין גם כן. השקיעה הייתה מרשימה עם צבעים יפים במיוחד!

יום 67: 16 מייל/26 ק"מ
סך הכל: 1184 מייל/1905 ק"מ

בתחילת היום היה לנו המון שלג עד ארוחת הצהריים ומשם המצב התחיל להשתפר לאט לאט ופתאום יכולנו לראות שביל לסירוגין.
פתאום הערכתי את השביל והבנתי כמה עוזר שיש שביל שאומר לי לאן ללכת ולא שדה ענקי של שלג בלי שום כיוון.
עברנו בדרך דרך אגם יפה ויכולנו להרגיש גם שפתאום יש הרבה יותר חרקים ויתושים מסביב..
הגענו לגשר שמתחתיו זורם נחל נחמד והחלטנו לעשות שם עצירת מנוחה ולהנות קצת מהמים ביום חם.
אחרי כמה מיילים נוספים הגענו לקמפסייט נחמד אבל עם המון חרקים..

יום 68: 11 מייל/18 ק"מ
סך הכל: 1195 מייל/1923 ק"מ

פעם ראשונה מאז הרבה זמן שאני מתעורר והדבר הראשון שאני דורך עליו הוא לא שלג!
ההרגשה הייתה טובה ומעודדת. הנוף מסביב היה מיוער ויפה, עברנו דרך המון מפלים ונחלים יפים והיה לנו קצב הליכה טוב.
אחרי 11 מייל מהקמפסייט הגענו לעיירה בשם Sierra city.
העיירה הייתה קטנה, ממש קטנה עם אוכלוסיה של 200 איש.
נאמר לנו שאנחנו יכולים להקים אוהלים בחצר של הכנסייה בחינם וכך עשינו!
מאוחר יותר הגיעו גם ג׳ון, קונור וקייטי והעברנו את הזמן ביחד.
לאחר מכן הלכנו לחנות המקומית, השלמנו קצת קניות של אוכל להמשך, אכלנו ארוחת ערב והלכנו לישון.

יום 69: 9 מייל/14 ק"מ
סך הכל: 1204 מייל/1937 ק"מ

היינו צרכים את סניף הדואר שנפתח רק ב10 בבוקר ולכן ניצלנו את ההזדמנות לאכול פנקייקים לארוחת בוקר.
לאחר מכן ארגנו את כל הציוד שלא היינו צריכים יותר ושלחתי אותם לבית של מת׳יו.
חזרנו לשביל בשעה 1 בצהריים ישר לעלייה ארוכה יחסית אבל לא קשה מדי והתיק היה הרבה יותר קל בלי כל הציוד ששלחתי.
עברנו בדרך דרך מייל 1200!
איך שסיימנו עם העלייה השלג התחיל להופיע שוב.. ההליכה חזרה להיות איטית, מתישה ומעצבנת במיוחד!
לקראת הערב הגענו לאיזור יפה עם תצפית על אגם מושלג והחלטנו להקים שם את האוהלים.
יום 70: 14 מייל/22 ק"מ
סך הכל: 1221 מייל/1965 ק"מ

את רוב היום העברנו על הליכה על שלג.. היה לא קל ואף מעצבן.. אנחנו כבר במצב שאנחנו לא יכולים לראות שלג יותר ובעיקר בגלל שזה מאט אותנו משמעותית מקצב של לפחות 3 מייל בשעה לקצב של בערך מייל בודד בשעה!
התנחמנו בכמה אגמים נחמדים בדרך במהלך היום.