30. PCT Mile 1498-1604

יום שבת, 29 ביולי 2017

יום 85: 0 מייל/0 ק"מ
סך הכל: 1498 מייל/2410 ק"מ

יום אפס! כמה שאנחנו אוהבים ומחכים לימים שבהם אנחנו לא עושים כלום.. אכלנו ארוחת בוקר, לאחר מכן עשינו קניות וחזרנו לקמפסייט לנוח.
לא עשינו יותר מדי חוץ מנטו מנוחה ולקראת הערב החלטנו לעשות על האש בקמפסייט!
חזרנו לעיר לקנות מצרכים ולאחר מכן התחלנו להכין את האוכל.
סיימנו להכין את האוכל והארוחה הייתה בהחלט אחת השוות שהיו לנו כבר תקופה.
אכלנו המון וקינחנו עם מרשמלו שרוף עם שוקולד בתוך ביסקוויט!

יום 86: 18 מייל/29 ק"מ
סך הכל: 1516 מייל/2439 ק"מ

התקפלנו בבוקר והתחלנו ללכת לכיוון מרכז העיר. אכלנו ארוחת בוקר זריזה ולאחר מכן קבענו עם המלאכית שביל שאספה אותנו מהשביל שתקח אותנו בחזרה לנקודה שממנה אספה אותנו.
התחלנו ללכת באיזור השעה 10 וכרגיל תמיד היום הראשון אחרי יום מנוחה יהיה מלווה בחום יוצא דופן, עלייה ארוכה ומעייפת וכמובן תיק כבד עם כנראה יותר אוכל ממה שאני באמת צריך.
הגענו לסוף העלייה ולמען האמת היה שווה את העבודה הקשה. מצאנו קמפסייט מצויין עם נוף להרי המרבל והר שסטה שמלווה אותנו כבר תקופה.
אכלנו ארוחת ערב ביחד תוך כדי שקיעה מדהימה. לאחר מכן נכנסתי לאוהל שלי והירח היה גם מלא באותו הלילה ויכולתי לראות את ההרים גם באמצע הלילה שהיה מראה שונה ומיוחד.

יום 87: 27 מייל/43 ק"מ
סך הכל: 1543 מייל/2483 ק"מ

בבוקר התעוררתי מוקדם מהרגיל וזכיתי לצפות בזריחה יפה מכיוון הר שסטה בתוך האוהל.
לאחר שהשמש עלתה מעט והתחיל להתחמם התארגנתי והתחלתי ללכת.
בצהריים קבענו להפגש באחד האגמים שהיו מרחק קצר מהשביל. הגענו לאגם צלול ויפה במיוחד!
אכלנו צהריים ולאחר מכן נכנסנו לטבילה באגם הקר!
אחרי שהתייבשנו בשמש המשכנו עוד כ15 מייל עד לקמפסייט הבא. בדרך עברנו ליד עוד אגמים מרשימים וחלקם לצד הנוף של הר שסטה.

יום 88: 19 מייל/30 ק"מ
סך הכל: 1562 מייל/2513 ק"מ

קמתי בהרגשה לא טובה בכלל.. כאב לי הגרון, הרגשתי חולשה וקצת חום. לקחתי כדורים ולאחר מכן הרגשתי קצת יותר טוב והתחלתי ללכת מאוחר יותר משאר החבר'ה.
החלטנו שהיום נעשה יום קצר יותר מהרגיל בשביל שאוכל לנוח ולהתאושש כמה שיותר.
ברובו של היום הלכנו על אחד הרכסים ועברנו דרך עוד מספר אגמים יפים.

יום 89: 26 מייל/42 ק"מ
סך הכל: 1588 מייל/2555 ק"מ

הבוקר קמתי בהרגשה הרבה יותר טובה אבל עדיין מצונן מאוד!
פתחנו את הבוקר בעלייה שבסופה תצפית על שלושה אגמים והתיישבנו אל מול הנוף ואכלנו ארוחת בוקר מאוחרת.
בהמשך היום פגשנו בחור נחמד שיצא לעשות חלק מהשביל עם שני סוסים וחמישה כלבים!
בהמשך היום הלכנו בעיקר על רכס והנוף היה יפה ומגוון.
בסופו של היום אחרי יום לא קל בכלל, חכתה לנו עלייה חדה ומעייפת בנוסף לשמש ישירה ולחות בלתי נסבלת.
הגענו לקמפסייט עייפים ומזיעים אך ניצלנו את העובדה שישנו ליד נחל קטן שעזר לנו להתרענן מעט.
הצטרפה אלינו לקמפסייט בחורה נחמדה, שוחחנו מעא במהלך ארוחת הערב ולאחר מכן הלכנו לישון.

יום 90: 9 מייל/14 ק"מ
סך הכל: 1597 מייל/2570 ק"מ

בבוקר יכולתי להבחין בשריפה שכנראה מגיעה מכיוון צפון מערב והמון עשן היה בכל האיזור!
בהמשך ההליכה הגעתי לאגם יפה שעל הרקע שלו היה אפשר לראות את הר שסטה אך העשן מהשריפה הסתיר את רובו.
הגענו לכביש המהיר שם ניסינו לתפוס טרמפ לעיירה קרובה בשם Etna.
בסופו של דבר מצאנו טרמפ והצלחנו להדחס 9 אנשים בנוסף לנהג ו9 תיקים כמובן.
הגענו לעיירה וישנו במקום בשם hiker hut. הקמנו אוהלים ולאחר מכן לקחנו אופניים ונסענו לכיוון מרכז העיר לסידורים.
עברנו דרך הדואר שם קיבלתי את הנעליים החדשות שלי, לאחר מכן הלכנו לאכול המבורגר ולבסוף לעשות קניות.
חזרנו להייקר האט, התקלחנו, עשינו כביסה ולאחר מכן קיצוץ זקנים!

יום 91: 7 מייל/11 ק"מ
סך הכל: 1604 מייל/2581 ק"מ

עד שיש לי יום שאני יכול לקום בו מאוחר מהרגיל, התעוררתי מהתרנגול של השכנים לצערי..
לקחנו אופניים ונסענו לאכול ארוחת בוקר מת׳יו, ג׳ניפר ואני.
לאחר ארוחת הבוקר התעסקתי בכמה משימות שהיו לי כמו לתפור חור בחולצה, לטפל בחור שהיה לי במזרון ועוד כמה דברים קטנים.
לאחר ארוחת הצהריים התארגנו לתזוזה וחזרנו לשביל בסביבות השעה 7 בערב.
בדרך כלל באיזור השעה הזאת אנחנו כבר מתמקמים בקמפסייט ומתארגנים לארוחת ערב ושינה. היתרון היחיד היה שזכינו לראות את השקיעה תוך כדי הליכה.
השעה הייתה מאוחרת ולכן הלכנו 7 מייל בלבד עד שמצאנו קמפסייט עם מקור מים לא רחוק. הגענו לקמפסייט מאוחר ונאלצנו להקים את האוהלים ולאכול בחשכה.