29. PCT Mile 1347-1498

יום שבת, 15 ביולי 2017

יום 78: 26 מייל/42 ק"מ
סך הכל: 1373 מייל/2209 ק"מ

בערב שלפני פתאום נזכרתי שמחכה לי חבילה בעיירה הבאה. ראיתי שיש לי 25 מייל עד לעיירה ושהדואר נסגר בשעה 3 בצהריים.
קמתי בשעה 5 והתחלתי ללכת בשעה 5 וחצי על מנת להגיע בזמן. בבוקר היה קר! אבל זכיתי להנות מהזריחה תוך כדי ההליכה.
רוב היום ההליכה הייתה קלה יחסית ושלג מדי פעם אבל לא משהו רציני יותר מדי.
חוץ מזה היו כמה אגמים יפים והרים מושלגים מסביב.
אכלתי ארוחת צהריים בזריזות ולאחר מכן המשכתי לOld station והגעתי בשעה 2 בצהריים!
אספתי את מקלות ההליכה החדשים שלי שחיכו לי בסניף הדואר ושלחתי את הזוג הישן שנשבר לי בשלג בחזרה לחנות.
המתנתי במקום מוצל בנתיים עד שכל השאר יגיעו. פיליפ הגיע, ולאחר שעה בערך מת׳יו וג׳ניפר גם כן. תפסנו טרמפ משם למסעדה קרובה על מנת לאכול. בטרמפ הראשון מת׳יו וג׳ניפר הלכו והיה נראה שהיה להם נוח במיוחד!
לאחר כמה דקות פיליפ ואני מצאנו טרמפ גם כן והגענו כולם למסעדה.
אכלנו ארוחת ערב מוקדמת ולאחר מכן המשכנו מעט לקמפסייט שנמצא בתוך העיר ליד תחנת הדלק.

יום 79: 18 מייל/29 ק"מ
סך הכל: 1391 מייל/2238 ק"מ

אחרי שינה טובה התחלנו ללכת כל אחד בקצב שלו.. הגענו לנקודת תצפית שבה יכולנו לראות את האיזור בצורה טובה וכמה הרים יפים מסביב.
לקראת הצהריים, בדיוק בזמן שהיינו רעבים ומוכנים לאכול הופיעו מלאכי שביל משום מקום!
קיבלנו צלחות מלאות בפסטה, סלטים ומשקאות קרים, אכלנו עד שלא יכולנו לאכול יותר ולאחר מכן נשארנו לשבת שם 3 שעות פחות או יותר.
התחיל להחשיך ולכן החלטנו שהגיע הזמן להמשיך ללכת לכיוון הקמפסייט.
אחרי כמה מיילים הגענו לקמפסייט עם מים, אומנם סיימנו את היום עם פחות מיילים ממה שציפינו אבל היה שווה להעביר את היום עם המלאכי שביל וכמובן האוכל והשתייה!

יום 80: 17 מייל/27 ק"מ
סך הכל: 1408 מייל/2266 ק"מ

בבוקר ידענו שיש לנו 17 מייל עד שאנחנו מגיעים לעיירה בשם Burny. יום לפני קיבלנו ממלאכי השביל מספר של בחור בשם מייק שמארח מטיילים אצלו בבית והתקשרנו אליו לשאול אם יוכל לארח אותנו ללילה אצלו בבית. המשכנו ללכת ובדרך עברנו דרך אגם נחמד עם כמה ברבורים.
בצהריים הגענו לכביש והתקשרנו למייק שיבוא לאסוף אותנו! הגענו אליו הביתה ומשם הלכנו ישר למקדונלדס לארוחה המסורתית!
הסתובבתי בעיר אחרי הפדיקור שעשיתי והתושבים לא הפסיקו להסתכל ולהחמיא לי על העבודה הטובה שעשו לי!
לאחר מכן עשינו קניות, חזרנו הביתה ועשינו מקלחת וכביסה.
בערב קנינו נקניקיות והמבורגרים ועשינו על האש עם מייק, אשתו ושלושת ילדיו.

יום 81: 22 מייל/35 ק"מ
סך הכל: 1430 מייל/2301 ק"מ

הבוקר היה הסופ"ש של יום העצמאות האמריקאי ובעיר הקימו דוכן של ארוחת בוקר אמריקאית מסורתית. הלכנו עם מייק ועם אחד מהילדים שלו ואכלנו ביצה, נקניקיות ופנקייקים.
מיד לאחר ארוחת הבוקר מייק נתן לנו טרמפ בחזרה לשביל והתחלנו ללכת.
אחרי כמה שעות הגענו למפלי ברני שנחשבים פופולאריים יחסית באיזור ובגלל שהגענו בסופ"ש היו גם הרבה אנשים.
אכלנו ארוחת צהריים באיזור המפלים והמשכנו.
בדרך עברנו דרך סכר עם נוף לא רע בכלל
הגענו לנחל מתחת לגשר והחום היה נוראי! החלטנו לנוח ולהתרענן במים במשך שעה ותוך כדי הצלחתי לאבד את אחד הכפכפים שלי בנחל!
המשכנו משם בעלייה שבסופה הגענו לקמפסייט תשושים, מזיעים והרבה יתושים שמחכים לארוחת ערב.

יום 82: 26 מייל/42 ק"מ
סך הכל: 1456 מייל/2343 ק"מ

אחרי כמה מיילים התחלנו להחשף להר שסטה שהתקרב יותר ויותר ככל שהמשכנו ללכת.
אחרי ארוחת הצהריים עשינו הפסקה באחד הנחלים באיזור ובעיקר ניסינו להתחמק מהשמש כמה שיותר..
המשכתי ללכת בזמן ששאר החבר'ה נשארו לנוח עוד קצת, רציתי להגיע לקמפסייט כמה שיותר מהר ולנוח.
הגענו לקמפסייט אחרי יום ארוך וכולם היו תשושים ועייפים.. אחרי ארוחת הערב כל אחד רק רצה להכנס לאוהל שלו כמה שיותר מהר ופשוט לעשות כלום!
אני אוהב את ההרגשה של סוף היום בתוך האוהל, לתת לגוף לנוח ולחשוב על מה שעברתי באותו היום.

יום 83: 26 מייל/42 ק"מ
סך הכל: 1482 מייל/2385 ק"מ

את היום לשם שינוי התחלנו בירידה ארוכה וממושכת עד לצהריים. הימים האחרונים היו משעממים יחסית בעיקר מהסיבה שלא ראינו יותר מדי חוץ משורות בלתי נגמרות של עצים בשילוב של עליות וירידות ללא מטרה!
אני חושב שהדבר היחיד המעניין שראיתי היום היה נחל אחד עם זרימה חזקה וזהו!
את שארית היום בילינו בעלייה עד לקמפסייט שבו היינו עייפים ותשושים שוב וחיכינו להגיע כבר לעיירה הבאה מחר בשביל מנוחה לגוף ולנפש.

יום 84: 16 מייל/25 ק"מ
סך הכל: 1498 מייל/2410 ק"מ

התעוררנו בבוקר ורצינו לסיים עם ה16 מייל שנשארו לנו כמה שיותר מהר! ההליכה הייתה ארוכה בין שורות העצים הבלתי נגמרות עד שהגענו לכביש סוף סוף!
ראינו שם מספר של מלאכית שביל שמסיעה מטיילים לעיר, התקשרנו אליה ואחרי רבע שעה היא הגיעה!
הגענו לעיירה Mount shasta ברביעי ביולי, יום העצמאות של ארה"ב והרגשנו את אווירת העצמאות!
הלכנו לאכול ארוחת צהריים ולאחר מכן הסתובבנו בעיירה בין הדוכנים שהקימו לכבוד החג.
המשכנו משם לקמפסייט שנמצא בתוך העיר והקמנו שם אוהלים. בערב הסתובבנו עוד קצת בעיר וצפינו בזיקוקים. הפעם היה תורם של מת׳יו וג׳ניפר להראות לתושבים קצת מאופנת המטיילים