28. PCT Mile 1221-1347

יום חמישי, 6 ביולי 2017

יום 71: 25 מייל/40 ק"מ
סך הכל: 1246 מייל/2005 ק"מ

בתחילת היום היה לנו עדיין הרבה שלג על השביל והתקשנו למצוא את הכיוון כמה פעמים.
רוב היום היה חם ובעיקר לח והזענו המון. לאחר מספר מיילים התחלנו לראות שביל עוד פעם והתחלנו להכנס לקצב הליכה טוב.
הרבה חלקים מהשביל היו הרוסים, עצים גדולים חסמו את השביל ונאלצנו למצוא דרכים חלופיות או לטפס מעל כשהתאפשר.
היה בהחלט נחמד לראות את השביל, לראות שוב עצים, פרחים וחיות מסביב.
לקראת הערב הגענו לנהר גדול עם זרימה חזקה ומצאנו מיקום נחמד ללילה על נחל צדדי שזורם לנהר הגדול.

יום 72: 19 מייל/30 ק"מ
סך הכל: 1265 מייל/2036 ק"מ

את הבוקר התחלנו בעלייה ארוכה וממושכת. כל אחד הלך לבד עם המוסיקה שלו וקבענו להפגש בכביש ולתפוס טרמפים ביחד לQuincy.
בדרך ראינו כמה מתנדבים שמתחזקים את השביל שאכן צריך את זה..
ההליכה והנוף מסביב היו בעיקר מיוערים.
הגעתי לכביש, עצרתי שם לארוחת צהריים וחיכיתי למת׳יו וג׳ניפר שיגיעו.
סיימתי לאכול והם בדיוק הגיעו והתחלתי לנסות לתפוס טרמפ לקווינסי.
לא הייתה הרבה תנועה בכביש אבל אחרי 20 דק בערך בחור נחמד עצר לנו ולקח אותנו.
כמובן איך שהגענו הלכנו לחפש אוכל! אכלנו המבורגר ומשם המשכנו לסופר לעשות קניות להמשך.
תפסנו טרמפ חזרה לשביל ממש מהר ונשארנו לישון ליד Bucks lake.

יום 73: 19 מייל/30 ק"מ
סך הכל: 1284 מייל/2066 ק"מ

בבוקר ניסינו לתפוס טרמפ חזרה לשביל ופתאום יצא מאחד הבתים בחור מבוגר והוא צעק לנו "בואו לפה לשתות קפה!"
ישבנו אצלו בחצר, שתינו קפה ביחד וסיפרנו לו קצת על השביל.
לאחר מכן הבחור הקפיץ אותנו בחזרה לשביל והתחלנו ללכת.
ככל שעלינו לגובה נחשפנו ליותר ויותר שלג וגם לאגמים יפים מסביב.
בצהריים פגשנו בחור גרמני בשם מונסטר(פיליפ) שסיפר לנו שהוא ועוד בחור הראשונים והיחידים כרגע שעשו את הסיירה. הוא סיפר לנו שהם התחילו בתחילת מאי ושהכל היה עדיין קפוא והנחלים לא היו יותר מדי גרועים עדיין.
רוב היום הלכנו על הרכס עד שהתחלנו לרדת ירידה ארוכה מאוד עד לעיירה קטנה בשם Belden.
ניצלנו את ההזדמנות (שוב) לאכול המבורגר ולאחר מחר ג׳ון ואני הלכנו לישון אצל מלאכי שביל ומת׳יו וג׳ניפר נשארו באיזור והקימו אוהלים.
המארחים היו נחמדים ביותר וקיבלנו יחידה קטנה עם שני חדרי שינה, מטבח, מקלחת וכביסה!
אחרי שהתארגנו והתנקנו הכנו פנקייקים לארוחת ערב והלכנו לישון.

יום 74: 12 מייל/19 ק"מ
סך הכל: 1296 מייל/2085 ק"מ

בבוקר הכנו קפה וקיבלנו מאפינס מברנדה, לאחר מכן ברנדה נתנה לנו טרמפ חזרה לעיר שם נפגשנו עם ג׳ניפר ומת׳יו לארוחת בוקר.
מת׳יו אמר לנו שהרגליים שלו ממש על הפנים ושהוא לא מסוגל ללכת. קבענו להפגש בעיירה הבאה ושהוא יתפוס לשם טרמפים בנתיים וינוח.
התחלנו ללכת מאוחר באיזור השעה 10 ג׳ניפר,מונסטר (פיליפ) ואני.
חיכתה לנו עלייה של 2000 מטר סך הכל, החום ובעיקר הלחות הקשו עלינו מאוד ונאלצנו לעצור הרבה ולשתות כמה שיותר בכל מקור מים.
סיימנו את היום כמעט בסוף העלייה, תשושים ביותר ובעיקר מזיעים.
אכלנו ארוחת ערב והלכנו לישון.

יום 75: 30 מייל/ 48 ק"מ
סך הכל: 1326 מייל/2134 ק"מ

בבוקר התחלנו ללכת כל אחד בשעה אחרת, בשלב מסויים ראיתי את פיליפ והמשכנו ללכת ביחד.
לקראת הצהריים ראינו זוג מבוגר שיצא לטיול יום על השביל. שוחחנו איתם כמה דקות ולבסוף הם אמרו לנו שהם השאירו ציידנית עם שתייה קרה ליד הרכב שלהם ושאנחנו מוזמנים לשתות.
פיליפ ואני קיבלנו מוטיבציה והגענו לרכב אחרי חצי שעה. בתוך הציידנית חיכה לנו תה קר שלא יכולנו להפסיק לשתות!
נשארנו שם לאכול צהריים ולנוח מעט..
המשכנו ללכת והגענו לנקודת האמצע של השביל!
בזמן שישבנו לנוח שמענו מישהו מגיע. הנחנו שזה אחד המטיילים אבל מסתבר שטעינו!
לאחר מכן בדקנו איפה נקודת המים והקמפסייט הבא וראינו שזה קצת רחוק.. בכל מקרה לא הייתה לנו ברירה כי היינו צריכים מים.
הגענו מותשים מאוד לקמפסייט, אכלנו ארוחת ערב והלכנו לישון.

יום 76: 6 מייל/9 ק"מ
סך הכל: 1332 מייל/2143 ק"מ

בבוקר היה לנו רק 3 מייל ללכת על מנת להגיע לכביש. חיכינו לג׳ניפר שישנה יום לפני כמה מיילים מאחורינו.
תפסנו טרמפ לעיירה בשם Chester. כמובן שביקשנו מהנהג שיוריד אותנו במקום עם אוכל!
נפגשנו שם עם מת׳יו לארוחת בוקר ולאחר מכן הלכנו לכנסייה שמאפשרת למטיילים לישון בחוץ ולהשאיר שם ציוד.
הורדנו את הציוד בכנסייה והלכנו לסופר לעשות קניות.
אחר הצהריים אכלנו המבורגר שיהיה לנו כוח להמשיך ללכת וחזרנו לשביל.
היה מאוחר יחסית ולכן החלטנו ללכת עד למקור מים הראשון שאנחנו מוצאים ולהתמקם שם.
הלכנו שעה פחות או יותר ומצאנו קמפסייט נחמד עם נחל צמוד.
ישבנו לאכול ארוחת ערב מת׳יו, ג׳ניפר, פיליפ ואני. לאחר מכן הלכנו לישון.

יום 77: 15 מייל/24 ק"מ
סך הכל: 1347 מייל/2167 ק"מ

התחלנו להכנס לפארק לאומי בשם lassen אשר ידוע כאיזור וולקני. עברנו במהלך היום דרך גייזרים ובריכות חמות.
בצהריים הגענו כולם למלון שנמצא ממש על השביל, מנותק מכל דבר ואנשים מגיעים לשם לנופש.
המקום מציע בופה למטיילים על השביל תמורת מחיר סמלי וכמובן שהלכנו לבדוק במה מדובר.
ארוחת הצהריים הייתה טובה ומשביעה. תכננו להמשיך עוד 15 מייל לאחר מכן אבל הסתכלנו אחד על השני והבנו שזה לא הולך לקרות…
ניצלנו את ההזדמנות ועשינו מקלחות במקום ולאחר מכן נכנסנו לבריכה החמה של המקום ונחנו!
היה נחמד להעביר את היום שם ולאחר מכן הלכנו לקמפסייט קרוב, הכנו ארוחת ערב והלכנו לישון.